کد حدیث جاوا اسکریپت

کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


کد حدیث جاوا اسکریپت مخصوص زیباتر کردن قالب وبلاگ برای شما عزیزان. با استفاده از این کد میتوانید هر بار که صفحه را بارگزاری میکنید یک حدیث تصادفی مشاهده کنید. این کد دارای 50 حدیث است که هر هفته بروزرسانی شده و تعدادی حدیث دیگر جایگزین میشود.

برای قرار دادن آن ابتدا وارد قسمت مدیریت وبلاگ خود شوید. سپس وارد بخش تنظیمات قالب (ویرایش قالب) شوید و کد زیر را بین تگهای و در جای مناسب قرار دهید.


 


اخطار! استفاده از مطالب وبلاگ با درج لینک منبع مجاز میباشد

اشتراک گذاری

Facebook Twitter More...

نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت14:47---23 آبان 1390
سلام هویه گر

خراطانم

تو رو لینک کردم

لطفا من رو ب نام هایو دانلود لینک کن
پاسخ: من هم لینکت کردم عزیزم.


bashiri
ساعت18:41---22 آبان 1390
هویه گر من تو رو لینک کردم دراز..... تو هم اگه خواستی منو لینک کن
پاسخ: اول 185 سانت دراز نیست. دوم اینکه لینکت کردم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود